Zapytanie ofertowe dot. kupna wraz z dostawą pojazdu o napędzie elektrycznym.

Zapytanie ofertowe

Zarząd Portu Morskiego Hel Sp. z o.o.
ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel
telefon: (58) 6750 150; 603 540 900
e-mail: porthel@home.pl

zaprasza do złożenia oferty na sprzedaż wraz z dostawą pojazdu o napędzie elektrycznym zgodnie z poniższym opisem.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

MELEX 391.1,TYP – 2 OSOBOWY BAGAŻOWY ZE SKRZYNIĄ BAGAŻOWĄ O ŁADOWNOŚCI DO 1000 KG

Wymagane wyposażenie pojazdu:

    • silnik 5,0 KW prądu przemiennego AC, napęd 48v,
    • kolor pojazdu dowolny z palety RAL,
    • akumulatory 8 szt. x 6v 260 AH/C20,
    • prostownik pokładowy 48v,
    • gniazdo typ 1m,
    • zawieszenie przednie z hamulcami tarczowymi,
    • przełożenie mostu 20:1,
    • pełna instalacja oświetleniowa – tylne lampy led,
    • lampy led do jazdy dziennej,
    • koła 13″,
    • kołpaki,
    • elektroniczny wyświetlacz zintegrowanych wskaźników i kontrolek,
    • daszek,
    • szyba szklana z wycieraczką,
    • drzwi z nakładkami,
    • 3-punktowe pasy bezpieczeństwa,
    • przedni zderzak rurowy,
    • zamykany schowek,
    • siedzenie profilowane cordura,
    • kufry boczne,
    • ogrzewanie kabiny elektryczne (moc 0,85 KW),
    • podnośnik hydrauliczny (udźwig 800 kg),
    • skrzynia z profili al. o wym. 2050 x 1400 x 350 mm (chowane zamki),
    • burty siatkowe do skrzyni 2050 mm,
    • baterie Litowe z prostownikiem pokładowym,
    • ogrzewanie kabiny Webasto Diesel,
    • sygnalizator jazdy do przodu (uruchamianie w kabinie),
    • koła  14”,
    • lampa pomarańczowa stroboskop.
  1. Osoba do kontaktu po stronie Zarządu Portu Hel: Kacper Paczkowski, tel.793-260-282.
  2. Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową za przedmiot zamówienia zgodnie z wyżej opisanym zakresem. Cena powinna zawierać również koszt dostawy do siedziby Zamawiającego.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni.
  4. Kryterium oceny ofert: najkorzystniejsza cena.
  5. Termin wykonania zamówienia: 30 kwietnia 2023 r.
  6. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli:
    • jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
    • została złożona po terminie,
  1. Miejsce, sposób składania oferty.

Oferty należy składać w terminie do dnia 14 lutego 2023 roku do godziny 12.00:

    • pocztą tradycyjną, kurierską, osobiście  na adres siedziby Zamawiającego Zarząd Portu Morskiego Hel Spółka z o.o. ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta dostawa”,
    • pocztą elektroniczną na adres  porthel@home.pl
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych tego odstąpienia.
  2. Otwarcie ofert odbędzie się 14 lutego 2023 roku o godzinie 13.00. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.


Prezes Zarządu
Joanna Kosińska

Print Friendly, PDF & Email