Przetarg pisemny otwarty na wykonanie prac remontowych linii cumowniczej Pirsu Rybackiego.

Zarząd Portu Morskiego Hel Sp. z o.o.
ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel
telefon: (58) 6750 150

ogłasza
PRZETARG PISEMNY OTWARTY

prowadzony w trybie art. 701 – 705 kodeksu cywilnego

na wykonanie prac remontowych linii cumowniczej Pirsu Rybackiego


1. Nazwa i adres Organizatora/Zamawiającego:

Zarząd Portu Morskiego Hel Sp. z o.o., ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel,  NIP 587-020-06-71
telefon: +4858 6750150
e-mail: porthel@home.pl
www.porthel.home.pl

2. Opis przedmiotu przetargu:

Wykonanie prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

3. Termin wykonania zamówienia:

30 grudnia 2020 r.

4. Osoba do kontaktów z oferentami:

Zbigniew Rydz 601-65-47-69

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Organizatora, ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel.

Termin składania ofert upływa w dniu 12.11.2020 r. o godz. 1000. Oferty otrzymane przez Organizatora przetargu po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.11.2020 r. o godz. 1030 w siedzibie Organizatora przetargu tj.: ul. Kuracyjna 1, 84-150 Hel.

6. Warunki uczestnictwa:

W przetargu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki zapisane w Regulaminie przetargu:

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Potwierdzenie spełnienia tych warunków przez Wykonawcę nastąpi poprzez złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Regulaminie Przetargu. Przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Organizator przetargu będzie kierował się regułą: „spełnia” albo „nie spełnia”

7. Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100%).

Ogłoszenie, regulamin przetargu wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej Zarządu Portu Morskiego Hel Sp. z o.o. (www.porthel.home.pl ) albo w Sekretariacie Spółki, w godzinach 08.00-14.00.

Prezes Zarządu
Joanna Kosińska       

 

Zdjęcia do Załącznika nr 5 – Opisu przedmiotu zamówienia



Załączniki do pobrania:

Załącznik nr 1 – Regulamin przetargu
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia


Zapytania oferenta dot. przetargu na wykonanie prac remontowych linii cumowniczej Pirsu Rybackiego.

Zawiadamiamy, iż w dniu 31.10.2020r. wpłynęły zapytania oferenta dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Czy na remontowanym odcinku nabrzeża cumują jednostki pływające? Jeżeli tak, to czy na czas prac remontowych zostaną one przestawione? 

Organizator przetargu odpowiada:

Na odcinku przeznaczonym do remontu cumują jednostki, będą przestawione na czas remontu.

  1. Czy Zamawiający dysponuje wolnym terenem z dostępem do wody i energii elektrycznej pod zaplecze wykonawcy?

Organizator przetargu odpowiada:

Zamawiający dysponuje wolnym terenem z dostępem do wody i energii elektrycznej pod zaplecze wykonawcy.
 

  1. Załącznik do Zarządzenia nr 7/2020 – Regulamin przetargu pisemnego otwartego
  • 7 pkt.6 – prosimy o udostępnienie kosztorysu ofertowego, tak aby wszyscy Wykonawcy w swoich ofertach skalkulowali jednakowy zakres prac.

Organizator przetargu odpowiada:

Zamawiający nie dysponuje kosztorysem i przedmiarem. Zamawiający oczekuje  kalkulacji ofertowej, która będzie zawierała rozbicie na ceny jednostkowe dotyczące poszczególnych elementów remontu, w szczególności:

    • montaż odbojnicy,
    • malowanie polera,
    • remont drabinki,
    • zakup i montaż łańcucha,
    • atest czystości dna.

  1. Załącznik Nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia. Ad. 1. czy Wykonawcy mają wymienić 39 szt odbojnic wałkowych? Czy Wykonawca ma zakupić tylko 15 szt łańcuchów, a brakujące (39szt–15szt) posiada Zamawiający? Ad. 2 czy ilość 15 szt łańcuchów świadczy o takiej ilości wymiany odbojnic wałkowych? Ad. 3 – jaka do zamontowania jest belka pionowa – wymiary  (jakiej długości, ile otworów, ile szt. belek?). Ad. 4 – jaki kątownik, wymiary (wysokość, szerokość, długość), jaki system malarski, jaka grubość powłok ochronnych? Ad. 5 – ile drabinek, waga/ciężar jednego kompletu, jaki system malarski, jaka grubość powłok malarskich? Ad. 6 – ile polerów, powierzchnia jednego poleru, jaki system malarski, jaka grubość powłok malarskich? Ad. 7 – na jakiej powierzchni? Jaka długość jest Pirsu, w jakiej szerokości pasa należy dokonać atestu czystości dna?

 Organizator przetargu odpowiada:

Przed złożeniem oferty zalecane jest dokonanie wizji terenowej na Pirsie Rybackim.

Ad.1
Wykonawca ma zamontować 39 odbojnic typu Wolbrom, odbojnice są w posiadaniu Zamawiającego.

Ad. 2
Wykonawca ma zakupić 15 brakujących odcinków łańcucha. Pozostałe łańcuchy są na pirsie.

Ad. 3
W ramach zlecenia należy zamontować pionowa belkę ochronną drabinki wyłazowej. Belka jest w posiadaniu Zamawiającego.

Ad. 4
Kątownik stalowy, który winien być zamontowany został przedstawiony w dokumentacji fotograficznej. Szczegóły (wymiary, sposób mocowania itp) możliwe jest do wglądu na pirsie w czasie wizji terenowej.

Ad. 5
Drabinki wyłazowe – 4 szt;

Renowacja drabinek:   

Drabinki po starannym oczyszczeniu ze starych powłok, zabezpieczyć przez zastosowanie zestawu malarskiego odpornego na ścieranie.

Można zastosować np. niżej podany zestaw firmy Sika:

    • warstwa gruntująca SikaCor ® Zinc R 1× 80 mm,
    • warstwa pośrednia Sika® Poxicolor SW 1×100 mm (zalecany RAL 9002 lub 7032),
    • warstwa nawierzchniowa SikaCor® EG5 2× 40 mm

lub inny o tych samych własnościach.

Renowacja obejmuje także istniejące pałąki przy drabinkach.

Kolorystyka wymalowań stalowych drabinek wyjściowych:

    1. a) podłużnice drabinek powinny być pomalowane w naprzemianległe pasy czerwone (RAL 3001) i białe (RAL 9003) o szerokości 0,10 m,
    1. b) szczeble drabinek należy pomalować na kolor żółty sygnałowy (RAL 1003).

Wymagania ogólne dla środków malarskich do zabezpieczeń antykorozyjnych elementów stalowych:

Powłoka gruntująca:

    • dobra przyczepność do podłoża, w tym także do elementów ze stali nierdzewnej,
    • szybkie utwardzanie,
    • trwałość i skuteczność zabezpieczenia przy pracy w warunkach portowych (odporność na wodę morską i zmienne warunki atmosferyczne),
    • wysoka odporność mechaniczna,
    • możliwość nanoszenia natryskiem, wałkiem lub pędzlem,
    • możliwość nanoszenia środka w temperaturze od 5 stopni C,
    • max dop. zawartość LZO (lotne związki organiczne) < 500 g/l.

Powłoka pośrednia:

    • odporność na uderzenia i ścieranie,
    • odporność na wodę morską, ścieki komunalne, kondensat wodny, tłuszcze, smary,
    • szybkie utwardzanie,
    • możliwość nanoszenia natryskiem, wałkiem lub pędzlem.

Powłoka nawierzchniowa:

    • dobra odporność na oddziaływanie czynników atmosferycznych,
    • wysoka odporność na uderzenia i inne obciążenia mechaniczne,
    • szeroki wybór kolorów i dobra trwałość barw,
    • szybkie utwardzanie,
    • możliwość nanoszenia natryskiem, wałkiem lub pędzlem,
    • max dop zawartość LZO (lotne związki organiczne) < 500 g/l.

Zasady przygotowania farb i aplikacji zgodnie z instrukcją producenta środka.

Ad. 6
Poler ZL-15 – 10 szt   

Renowacja pachołów cumowniczych

Powierzchnię istniejących urządzeń cumowniczych należy oczyścić starannie ze starych powłok malarskich, a następnie pokryć zestawem malarskim odpornym na ścieranie.

Po oczyszczeniu podłoża do stopnia Sa 2,5, można zastosować np. niżej podany zestaw firmy Sika:

    • warstwa pośrednia Sika® Poxicolor SW 2×100 mm (zalecany RAL 9002 lub 7032),
    • warstwa kolorystyczna SikaCor® EG5 2× 40 mm

lub inny o tych samych własnościach.

Kolorystyka zewnętrznej powłoki trzonu i głowicy pachołów – kolor żółty sygnałowy (RAL 1003), podstawa – kolor czarny (RAL 9004).

Ad. 7
Atest czystości dna należy wykonać w pasie 20m na długości 115mb;

  1. Prosimy o potwierdzenie, że Wykonawcy przed rozpoczęciem prac powinni dokonać sondażu dna?

Organizator przetargu odpowiada:

Zamawiający nie wymaga wykonania sondażu przed rozpoczęciem robót. Wymagane jest natomiast wykonanie atestu czystości dna po zakończeniu prac.

Prezes Zarządu
Joanna Kosińska


Zapytania oferenta dot. przetargu na wykonanie prac remontowych linii cumowniczej Pirsu Rybackiego.

Zawiadamiamy, iż w dniu 06.11.2020 r. wpłynęły zapytania oferenta:

  1. Po przeprowadzonej przez Wykonawcę wizji lokalnej prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza możliwość zakup i wymianę łańcuchów i szakli na całość zadania w trakcie realizacji?

Organizator przetargu odpowiada:

Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu i wymiany łańcuchów i szekli na całość zadania w trakcie realizacji, w ramach robót dodatkowych.

  1. Prosimy o potwierdzenie, że pachoły i drabinki Wykonawca może poddać renowacji na Pirsie Rybackim?

 Organizator przetargu odpowiada:

Potwierdzamy.

Prezes Zarządu
Joanna Kosińska

Print Friendly, PDF & Email